خدمات تولید محتوا

محتوا پادشاه نیست پادشاهی است
سفارش تولید محتوا
تولید محتوای متنی برای کسب و کار شما
امروزه کسی برنده است که بیشتر دیده شود و دیده شدن در فضای آنلاین یعنی من همانجایی باشم که کاربر در حال جستجو است. به عبارت دیگر یعنی من باید آن چیزی را تولید کنم که مخاطب به دنبال آن است تا نیاز و خواسته او را برطرف کنم.
بنابراین رقابت در کسب و کارها به مقدار زیادی به تولید محتوا بستگی دارد و کوتاهی در این زمینه مساوی با از بین رفتن کسب و کارتان است.
اما
نگران نباشید ما برای شما طوری می نویسیم تا به خوبی دیده شوید.
تولید محتوای فارسی

معرفی محصولات خدماتی، فیزیکی و دیجیتالی به بازار ۸۰ میلیونی ایران
تولید محتوای انگلیسی

معرفی محصولات خدماتی، فیزیکی و دیجیتالی به بازار چند میلیاردی جهان
تولید محتوای چینی

معرفی محصولات خدماتی، فیزیکی و دیجیتالی به بازار 1.5 میلیاردی چین
محتوا مغز سئو است
در تمام مراحل تولید محتوا در کنار شما هستیم
چرا آراسته آنلاین؟

قیمت مقرون به صرفه
نسبت به خدمات انجام شده

محتوای منحصر به فرد
عدم کپی کردن

تیم فنی و متخصص
سال ها تجربه و آموزش

تحویل فوری محتوا
به هر اندازه سخت و پیچده

محتوا سئو شده
راز دیده شدن در گوگل
مزیت های تولید محتوا


چرا محتوا پادشاهی است

در گوگل مثل خورشید بدرخشید
دیده شدن در گوگل بسیار با اهمیت است. قطعا محتوای جذاب و کاربردی به دیده شدن شما بسیار کمک می کند. با اصول سئوی محتوا می توانید در گوگل به راحتی دیده شوید.

دلربایی کردن از مشتریان + فروش جهشی
با تحلیل مخاطبان خود و با انتخاب سبک نوشتاری مناسب آنها می توانید مخاطبان خود را به مشتریان خود تبدیل کرده و در نتیجه با خوشایند کردن فرآیند سفر مشتری آنها را وفادار ساخته و سود خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید و به این ترتیب از رقبای خود یک سرو گردن بالاتر باشید.

ساختن یک هویت معتبر و به تبع آن اعتماد سازی
یکی از مسائلی که با آن می توانید اعتماد مشتری را جلب کنید تولید محتوای با کیفیت و تخصصی است. اعتماد کاربر یکی از مهمترین دلایل موفقیت شما در کسب و کار میباشد.
به این صورت علاوه بر اینکه دانش خودتان به عنوان فروشنده افزایش پیدا می کند، نشان می دهید که در این حوزه متخصص هستید و دانش کافی دارید. بنابراین وب سایت شما یک مرجع تخصصی و معتبر برای مشتریان می شود.

افزایش بازدید و ترافیک بیشتر از طرف گوگل
زمانی که تولید محتوای با کیفیت و کاربردی می کنید سه اتفاق اصلی می افتد.
اولین اتفاق این است که برای کاربران خود محتوای مفیدی تولید کرده اید که نیازهای آنها را برطرف می کند بنابراین کاربران در سایت و صفحه شما باقی می مانند و آن را مطالعه می کنند.
دومین مسئله این است که وقتی کاربران داخل سایت و صفحات شما می مانند به این طریق این پیام به گوگل مخابره می شود که سایت شما دارای ارزش و اعتبار است که مخاطب وقت خود را برای آن صرف می کند و در نتیجه در گوگل به نتایح برتر رسیده که این بازهم منجر به دیده شدن بیشتر و افزایش فروش می شود.
سومین اتفاق این است که با تولید محتوا مستمر و با کیفیت، گوگل شما را به عنوان مرجعی در آن حوزه خواهد شناخت و این هم منجر به گرفتن رتبه های برتر و در نتیجه ترافیک بیشتر برای وب سایت شما خواهد شد.
چطور سفارش تولید محتوا بدهیم؟

شناسایی موضوع و کلمه کلیدی + مشاوره رایگان
اولین گام برای تولید محتوا این است که بدانید دقیقا درباره چه موضوعی می خواهید بنویسید و محتوا تولید کنید. بنابراین در این مرحله باید عنوان اصلی همراه با زیر عنوان ها و یا کلمات کلیدی خود را شناسایی و پیدا کنید. در این مرحله می توانید از مشاوره رایگان آراسته آنلاین هم استفاده کنید.

ثبت شفارش
با توجه به نوع موضوعی که خواهان آن هستید سفارشتان را ثبت می کنید. در این مرحله موضوع یا کلمه یا کلمات کلیدی خود را برای ما ارسال می کنید. تعرفه خدمات تولید محتوا در زیر اعلام شده است.

شروع فرآیند تولید محتوا
در این مرحله نویسنده ما با توجه به کلمه یا کلمات کلیدی که ارسال کردید شروع به تولید محتوا می کنند. در این مرحله برنامه زمانی سفارشات شما خدمتتان اعلام می شود و در هر بازه زمانی برای شما ارسال می گردد.

بازبینی و اصلاح و ارائه به مشتری
در این مرحله پس از اتمام نگارش، ویراستاری و اصلاحات لازم بر روی محتوا، فایل به صورت ورد یا PDF خدمتتان ارسال میگردد.

پشتیبانی رایگان
در صورت اینکه تغییراتی بر روی محتوا لازم باشد، انجام می گیرد تا رضایت کارفرما را به طور کامل بدست آوریم. از مرحله تولید محتوا تا انتشار محتوا، پشتیبانی مجموعه آراسته آنلاین برای شما رایگان خواهد بود.
چه نوع محتوای متنی نیاز دارید؟
خدمات تولید محتوای متنی و نوشتاری
تولید محتوا برای مقالات و وبلاگ، صفحات سایت و رپورتاژ آگهی
به زبان های: فارسی - انگلیسی - چینی
قیمت تولید محتوای متنی و نوشتاری “فارسی، انگلیسی، چینی” به شرح زیر است
قدم 1: ثبت درخواست:
_____________________
به منظور ثبت درخواست می بایست فرم ثبت سفارش را به صورت دقیق تکمیل کنید. در فرم مذکور باید گزینه های مورد انتظار خود را به صورت دقیق پر نمایید تا فرآیند تولید محتوا با دقت بالا و به درستی شروع شود.
قدم2: دریافت سفارش:
_____________________
در این مرحله پس از تکمیل فرم ثبت سفارش توسط کارفرما و ارائه عنوان مناسب برای مقاله از سوی مجموعه آراسته آنلاین و تایید آن توسط کارفرما با در نظر گرفتن اصول کپی رایت، شروع به نگارش مقاله مورد نظر می شود و محتوا پس از 2 الی 4 روز کاری و با ارائه عنوان مطلب و توضیحات متا برای شما ارسال می شود. (البته باید توجه داشت بسته به سختی موضوع و تعداد کلمات درخواستی، این زمان ممکن است کمتر و یا بیشتر شود. زمان 2 الی 4 روز یک زمان میانگین حدودی است.)
قدم3: دریافت نهایی:
_____________________
وقتی محتوا توسط شما تایید شد و نیاز به اصلاح نداشت و یا اصلاحات مورد نظر انجام شد تمام محتوا همراه با عنوان اصلی، تصاویر مربوطه و توضیحات متا خدمتتان ارسال می شود و می توانید در سایت خود منتشر کنید.
- شما در هر سفارش 2 بار مجاز به ارائه درخواست تغییرات یا اصلاحیه هستید.
- در فرم در خواستی حتما قید شود که تولید محتوا برای کدام قسمت سایت است. برای مقالات، صفحات سایت و یا برای ریپورتاژ است.
- برای تولید محتوا به زبان های فارسی، انگلیسی، چینی حتما نوع زبان قید شود.
- توجه فرمایید در طی فرآیند تولید محتوا حتما از طریق شماره تماسی و یا ایمیلی که در فرم وارد نموده اید در دسترس باشید که چنانچه نویسنده نیاز به اطلاعات تکمیلی جهت نگارش محتوا داشته باشد شما بتوانید در اسرع وقت در اختیار وی قرار دهید. چنانچه پاسخ دهی دیرتر انجام شود زمان تحویل محتوا نیز طولانی تر خواهد شد.
قدم 1: زمانی که محتوا توسط مجموعه آراسته آنلاین (طی 2 تا 4 روز کاری) به طور کامل انجام شد همراه با عنوان و توضیحات متا برای کارفرما ارسال می شود. (البته باید توجه داشت بسته به سختی موضوع و تعداد کلمات درخواستی، این زمان ممکن است کمتر و یا بیشتر شود. زمان 2 الی 4 روز یک زمان میانگین حدودی است.)
قدم 2: پس از رد عنوان پشنهادی و یا توضیحات متا و یا پیشنهادی در خصوص اصلاح محتوا نگارش شده مرحله اصلاح و تجدید نظر شروع شده و بعد از 2 الی 4 روز کاری محتوا اصلاح شده، خدمتتان ارسال می شود.
نکته: شما در هر سفارش 2 بار مجاز به درخواست برای اصلاح یا تغییرات محتوا نگارش شده، عنوان اصلی محتوا و توضیحات متا هستید.
قیمت محتوای متنی و نوشتاری "فارسی"
برای محتوا مقالات، وبلاگ، صفحات سایت و رپورتاژ آگهی-
به ازای هر کلمه (فارسی)
قیمت محتوای متنی و نوشتاری "انگلیسی"
برای محتوا مقالات، وبلاگ، صفحات سایت و رپورتاژ آگهی-
به ازای هر کلمه (انگلیسی)
قیمت محتوای متنی و نوشتاری "چینی"
برای محتوا مقالات، وبلاگ، صفحات سایت و رپورتاژ آگهی-
به ازای هر کاراکتر (چینی)
خدمات نوشتن توضیحات محصول
برای محصولات خدماتی، فیزیکی و دیجیتالی
به زبان های: فارسی - انگلیسی - چینی
قیمت تولید محتوای متنی و نوشتاری برای محصولات “فارسی، انگلیسی، چینی” به شرح زیر است:
قدم 1: ثبت درخواست:
_____________________
به منظور ثبت درخواست می بایست فرم ثبت سفارش را به صورت دقیق تکمیل کنید. در فرم مذکور باید گزینه های مورد انتظار خود را به صورت دقیق پر نمایید تا فرآیند تولید محتوا با دقت بالا و به درستی شروع شود.
قدم2: دریافت توضیحات محصول:
_____________________
در این مرحله پس از تکمیل فرم ثبت سفارش توسط کارفرما، مجموعه آراسته آنلاین شروع به نگارش توضیحات محصول با توجه به اصول تبلیغ نویسی می کند و پس از 2 الی 4 روز کاری توضیحات را دریافت خواهید کرد. (البته باید توجه داشت بسته به سختی موضوع و تعداد کلمات درخواستی، این زمان ممکن است کمتر و یا بیشتر شود. زمان 2 الی 4 روز یک زمان میانگین حدودی است.)
- شما در هر سفارش 2 بار مجاز به ارائه درخواست تغییرات یا اصلاحیه هستید.
- محصولات شما از هر نوعی (خدماتی، دیجیتالی و فیزیکی) باشد مشکلی وجود ندارد. فقط کافیست در فرم ثبت سفارش، گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
- برای تولید محتوا به زبان های فارسی، انگلیسی، چینی حتما نوع زبان انتخاب شود.
توجه فرمایید در طی فرآیند تولید محتوا حتما از طریق شماره تماسی و یا ایمیلی که در فرم وارد نموده اید در دسترس باشید که چنانچه نویسنده نیاز به اطلاعات تکمیلی جهت نگارش محتوا داشته باشد شما بتوانید در اسرع وقت در اختیار وی قرار دهید. چنانچه پاسخ دهی دیرتر انجام شود زمان تحویل محتوا نیز طولانی تر خواهد شد.
قیمت محتوای توضیحات محصول "فارسی"
برای محصولات خدماتی، فیزیکی و دیجیتالی-
به ازای هر کلمه (فارسی)
قیمت محتوای توضیحات محصول "انگلیسی"
برای محصولات خدماتی، فیزیکی و دیجیتالی-
به ازای هر کلمه (انگلیسی)
قیمت محتوای توضیحات محصول "چینی"
برای محصولات خدماتی، فیزیکی و دیجیتالی-
به ازای هر کاراکتر (چینی)
چک لیست تولید محتوا متنی
تمامی موارد زیر در تولید محتوای متنی شما اعمال می شود. ما تمام آنچه برای یک محتوای منحصر به فرد نیاز دارید از صفر تا 100 برای شما انجام می دهیم. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتشار مطلب در سایتتان است. خیالتان راحت.
- انتخاب عنوان جذاب
- نوشتن مقدمه جذاب
- رعایت اصول نگارشی و املایی
- نگارش جمله قلاب (hook)
- درستی و صداقت در متن محتوا
- محتوای کاربردی و هدفمند
- محتوای تعاملی
- رعایت قوانین کپی رایت
- سئو کامل محتوا
- رعایت چگالی کلمه کلیدی
- رعایت چگالی کلمه کلیدی مرتبط
- نگارش توضیحات کوتاه متن (متا دیسکریپشن)
- استفاده از تگ های هدینگ (H1 تا H6)
- پیدا کردن تصاویر مناسب
- تصویر شاخص جذاب
- بهینه سازی تصاویر (کاهش حجم و فشرده سازی)
- سئو تصاویر (alt تصاویر)
- طراحی اینفوگرافیک (در صورت نیاز)
- طراحی گرافیکی
- استفاده از فهرست محتوا
- ایجاد بخش سوالات متداول (در صورت نیاز)
- معرفی منبع (در صورت نیاز)
- استفاده از کلمات پیشنهادی گوگل (LSI)
- رعایت تبلیغ نویسی در محتوا
- دعوت به اقدام (call to action)
- نتیجه گیری و جمع بندی مقاله
فرم سفارش تولید محتوای متنی سایت
لطفاً اطلاعات مورد نیاز را به درستی وارد کرده و ارسال نمایید.
(مواردی که در کنار آن ها علامت * قرار دارد ضروری می باشند.)
فرم سفارش تولید محتوای متنی محصول
لطفاً اطلاعات مورد نیاز را به درستی وارد کرده و ارسال نمایید.
(مواردی که در کنار آن ها علامت * قرار دارد ضروری می باشند.)
سوالات متداول "سفارش تولید محتوا"
تولید محتوا به معنای ارائه هر گونه اطلاعات و به طور کلی هر گونه پیام در رابطه با موضوعات مختلف است که در سطح اینترنت منتشر میشود. تولید محتوا اصلیترین، پایدارترین و مطمئنترین راه برای کسب بهترین نتیجه از موتورهای جستجو است. محتوای عالی، بهروز و متناسب با نیازهای مشتری، میتواند برند و کسبوکار شما را در بین انبوه امواج تبلیغاتی به مخاطبانتان معرفی و توجه او را جلب کند. امروز برندهای کوچکتر نیز به واسطه تولید محتوای باکیفیت میتوانند به اندازه کسبوکارهای بزرگ شانس موفقیت داشته باشند.
استخوان و اساس یک سئو خوب بر تولید محتوا استوار است چراکه سئو بدون محتوا تقریبا هیچ اثری ندارد. در این مورد بیل گیتس گفته است که “محتوا پادشاه است”. امروز همه کاربران بدون استثنا دنبال محتوای با کیفیت و کاربردی هستند. حتی زمانی که شما کالایی را می خواهید خریداری کنید عمده مساله ای که بر روی خرید شما تاثیر می گذارد محتوای تولید شده برای آن کالا است.
تولید محتوای منظم یکی از ارزانترین و با ثبات ترین روش های بازاریابی است. با محتوا با کیفیت می توان از عرش به فرش رسید زیرا جریان جذب مشتری و برندسازی را تسریع می بخشد.
محتوا زمانی می تواند قدرت خود را نشان دهد که ساختار سئو شما قوی باشد. به عبارت دیگر اصول سئو و اصول بازاریابی محتوا در طراحی سایت رعایت شده باشد. زیرا با رعایت این اصول است که می توانیم محتوا را در دسترس کاربران هدف قرار دهیم.
مسئله اصلی و بنیادی این است که همه کسب وکارها بدون استثنا نیاز به تولید محتوای متنی و … دارند. چرا که این روش نسبت به روش های دیگر بسیار ارزانتر است و کاربران به شدت به آن نیاز دارند.
زمان بیشتری برای کار روی کسب و کار و سایر فعالیتهای تجاری خواهید داشت:
اگر شما زمانی را که در اختیار دارید صرف تمرکز بر روی کار خود نکنید، کمکم با پسرفت در حرفه خود مواجه خواهید شد. تحقیق در مورد موضوع، تایپ، رعایت قواعد و استانداردهای نگارش محتوا و انتشار آن، خود بهتنهایی میتواند یک شغل تمام وقت باشد. با سفارش تولید محتوا به تیمهای تخصصی این حوزه، شما وقت بیشتری برای رسیدگی به کارهای مهم و ضروری در کسبوکارتان خواهید داشت.
شما میتوانید محتوای بیشتری در یک زمان مشخص منتشر کنید:
تولید محتوای باکیفیت کاری زمانبر است. گر بخواهید یک پست 1۵۰۰ کلمهای را خودتان بنویسید و منتشر کنید، شاید در برنامهریزی روزانه دچار مشکل شوید و گوگل نیز بهایی به محتواهای سطحی و بیکیفیت نمیدهد.
سفارش تولید محتوا ارزانتر از استخدام یک نویسنده تماموقت است:
اگر نویسندهای استخدام کنید باید سالانه حقوق زیادی به او بپردازید. نویسنده باید هر روز در دفتر کار مانند یک کارمند حاضر شود و اینجاست که شما باید هزینههای یک شخص بیشتر را نیز بر عهده بگیرید. با ثبت سفارش در مجموعه آراسته آنلاین دیگر نگران بیمه کارمند و یا هزینه تعمیر کامپیوتر در صورت خرابی آن نیستید. بنابراین برون سپاری تولید محتوا باعث می شود تا تولید محتوا تبدیل به گزینهای بسیار مقرونبهصرفه برای بیشتر مشاغل شود.
یک محتوای خوب باید دارای سه ویژگی زیر باشد:
هدف، کیفیت و تاثیرگذاری.
1) هدفمند باشد
1-1) نتیجه تولید محتوا و اثر گذاری آن بر روی مخاطبان قابل اندازه گیری باشد.
2-1) نیاز محتوایی مخاطبان را در هر زمینه ای برآورده سازد.
3-1) برای مخاطب ارزش لازمی که مدنظر دارد را داشته باشد.
4-1) متناسب با هدف جستجوی کاربر و رسانه ای باشد که قرار است در آن منتشر شود.
5-1) درباره کلمات کلیدی و شخصیت مخاطب تحقیق و بررسی های لازم انجام شده باشد.
و بسیاری از موارد دیگر
2) باکیفیت باشد
1-2) از منابع معتبر دستچین شده باشد.
2-2) منحصر به فرد باشد و از هیچ منبع دیگری کپی نشده باشد.
3-2) نیاز مخاطب را به طور کامل برطرف کند.
4-2) منحصر به فرد و همراه با جلوه های دیداری و جذاب باشد.
5-2) کاملا بر اساس اصول سئو باشد.
6-2) هیچگونه اشتباه املایی و نگارشی نداشته باشد.
7-2) ویراستاری شده و اصلاحات و بازبینی های لازم انجام شده باشد.
8-2) تصاویر باکیفیت و مرتبط با موضوع محتوا باشد
و…
3) تأثیرگذار باشد
1-3) برای ربات های گوگل و کاربران قابل حصول باشد.
2-3) در زمان مناسبی منتشر شود.
3-3) در رسانه مناسبی منتشر شود.
4-3) واکنشگرا (ریسپانسیو) بوده و در تمام دستگاه های دیجیتال به درستی نمایش داده شود.
5-3) برطبق پرسونای مخاطب، لحن، سبک و فرهنگ خاص مخاطب باشد.
و…
- تولید محتوا فارسی
- تولید محتوا انگلیسی
- تولید محتوا چینی
برای این منظور ابزارهای مختلفی وجود دارند که می توان از آنها استفاده کرد (البته باید توجه کرد که پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به حوزه سئو می باشد) اما یکی از ابزارهای خوب برای این حوزه سایت Keywordtool است که می توانید از آن استفاده کنید.
قطعا بله. در بالا چک لیستی تولید محتوا ارائه شده است که رعایت اصول سئو بخشی از آن است.
بله. در قسمت ” خدمات تولید محتوای متنی و نوشتاری ” و ” خدمات نوشتن توضیحات محصول” قمستی با عنوان “لطفا توجه شود” وجود دارد که شرایط اصلاح قید شده است. در هربار سفارش محتوا حداکثر 2 مرتبه امکان اصلاح است.
بعد از ثبت سفارش بسته به تعداد کلمات و تعداد مقالات درخواستی شما زمان تحویل مشخص می گردد و خدمتتان اعلام می گردد. به صورت کلی هر چه تعداد کلمات درخواستی برای یک مقاله بیشتر باشد زمان نگارش آن طولانی تر خواهد بود.
هزینه سفارش تولید محتوا بسته به اینکه مربوط به چه موضوعی است و چه زبانی است تعیین می شود. هزینه ها به طور کامل در بالا ذکر شده است
به این آمار دقت داشته باشید:
بازاریابی محتوایی نسبت به سایر روش های بازاریابی حدود 60 درصد ارزانتر بوده و ۳ برابر بیشتر از آنها می تواند مشتری را جذب کند.
۶۰ درصد از خریدهای آنلاین بعد از خواندن محتوای وبلاگ ها و مقالات وب سایت صورت می گیرد.
شرکت هایی که تعداد مقالات زیادتری منتشر می کنند، امکان جذب بیشتر مخاطبان حاصل از ترافیک ارگانیک را دارند.
شرکت هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند بیش از 120 درصد پرفروش تر از شرکت هایی هستند که تنها از روش های سنتی استفاده می کنند.
- محتوایی که پاسخ سوالات مشتری است بسیار اثرگذارتر است.
- توسط تولید محتوا محصولات و خدمات را به می توان به مشتری معرفی کرد.
- مشتری را در خرید و چگونگی خرید و استفاده از محصول راهنمایی می کند.
- آگاهی از برند و اعتبار برند را افزایش می دهد.
- تبدیل بازدیدکنندگان سایت به تبلیغکننده برندتان
- بازدید و ترافیک بیشتری از گوگل و موتورهای جستجو جذب می کند.
- ایجاد اعتماد در مشتریان فعلی و آینده
- یک سیستم تولید محتوا کارآمد بر نتیجه کار شما تأثیر می گذارد.
- هرچه سریعتر بتوانید محتوای با کیفیت عالی ارائه دهید، می توانید بر بازگشت سرمایه خود اثر بیشتری بگذارید.
- بازگشت افراد به سایت شما
- بر اساس اصول سئو باشد.
- دسترسی آسان کاربران به محتوا.
- جذاب باشند تا مخاطب را مجذوب خود کنند.
- قواعد نگارش در آنها به خوبی رعایت شده باشد.
- لذت بخش و خواندنی باشند.
- مقالات سایت و یا وبلاگ
- عکس
- کلیپ کوتاه
- ویدیو بلند
- کتاب الکترونیک
- موشن گرافیک
- اینفوگرافیک
- پادکست
- محتوای سئو شده یعنی محتوایی که ویژگی های مناسبی برای ربات های گوگل و مخاطبان دارد و شامل موارد زیر می شود.
- دارای عنوان جذاب و مناسب باشد.
- لینک سازی داخلی در صورت امکان انجام شود.
- تصاویر دارای حجم کم و کیفیت بالا باشند.
- عکس ها دارای بارگذاری تنبل باشند.
- ویدئو ها در چند حجم مختلف در دسترس باشند.
- تگ های به درستی اضافه شده باشند.
- کد صفحات در بهینه ترین حالت باشد.
- توضیحات متا به خوبی و مختصر مفید ارائه شوند.
- طول محتوا حداقل 500 کلمه باشد.
- دارای ساختار مشخصی باشد یعنی تیتر، عنوان و زیرعنوان ها، اصولی و براساس تگ های H نوشته شده باشد.
- چگالی و تراکم کلمه کلیدی در آن رعایت شده باشد.
- و…
قطعا بله. شیوه نگارش مطالب در سایت غالباً به صورت رسمی است و همراه با شناخت پرسونای مخاطب است و همچنین نحوه نوشتن مطالب به سبک دلخواه کاربران اهمیت زیادی دارد در حالی که نحوه نوشتن و تولید مطالب برای شبکه های اجتماعی در حین اطلاع رسانی باید سرگرم کننده و غیررسمی باشد.
بر حسب تعداد کلمات به کار رفته در محتوا، تخصصی یا عمومی بودن موضوع محتوا تعیین می شود. در بالای همین صفحه می توانید قیمت ها را مشاهده کنید.
برای این منظور به سوالات زیر پاسخ دهید:
- مخاطب دقیقا به دنبال چیست؟
- مخاطب چه مشکلات و چالش هایی دارد و راه های حل آنها چیست؟
- علت اصلی و حتی فرعی مخاطبان شما به محصولات و خدماتتان چیست؟
- مزیت رقابتی شما نسبت به رقبای شما چیست؟
- راه حل هایی که به مخاطبان ارائه می دهید آیا اثرگذار هستند یا خیر؟
برای اینکه دقیقا بدانید که مخاطبین شما نیاز به چه مطالب و محتواهایی دارند می توانید کارهای زیر را انجام دهید.
- به رقبای قوی خود در حوزه خود توجه کنید و ببنید آنها غالبا چه محتوا و با چه قالبی تولید می کنند سپس در آن موضوعات شروع به تولید محتوا با کیفیت بیشتر کنید.
- نقاط ضعف رقبای قوی را شناسایی کنید و آنها را برطرف کنید.
- محتواهای قبلی خود را بررسی کنید و ببنید کدام محتواها و با چه قالب هایی بیشترین تعامل با مخاطبان را داشته اند.
گام 1) استفاده از مفهومی به نام smart
(اهداف مشخص (specific) || قابل اندازه گیری (measurable) || قابل دستیابی (assignable) || واقعی (realistic) محدوده زمانی مشخص (time-related))
گام 2) تعیین KPI(یا همان شاخص کلیدی عملکرد)
گام 3) تعیین نوع قالب محتوا با توجه به پرسونای کاربر و خریدار
گام 4) انتخاب کانال محتوا برای انتشار محتوا
گام 5) اختصاص بودجه لازم برای تولید محتوا
گام 6) اختصاص بودجه لازم برای انتشار محتوا
گام 7) تولید و انتشار محتوا
گام 8) آنالیز و سنجش نتایج
در تولید محتوا داخل سایت شما به معرفی خود یعنی برند، کالاها، خدمات و … می پردازید ولی در ریپورتاژ آگهی که نوعی تبلیغات است به معرفی خدمات، محصولات، کالاها و… به منظور جذب و آگاه سازی کاربران و مشتریان بالقوه شما که در سایر سایت های دیگر هستند می پردازد.
در ریپورتاژ آگهی هدف شما از تولید محتوا این است که کاربران وارد سایت شما شده و سپس با محتواهایی که در داخل سایت خود تولید کرده اید آنها را جذب نمایید.
رپورتاژ آگهی اگر در سایت های قابل قبول و دارای رتبه باشد باعث دیده شدن محتوای وب سایت شما خواهد شد. یعنی شما محتوایی در سایت های با رتبه بالا انتشار می دهید و سپس از آن برای سایت خود لینک می گیرید به این ترتیب رتبه سایت و بازدید از سایت شما افزایش پیدا می کند و به تبع آن فروش شما هم افزایش می یابد.
- انتخاب موضوعی که دغدغه کاربران و مشتریان شما است
- نوشتن عنوان و زیرعنوان های جذاب و کاربرپسند
- استفاده از کلمه کلیدی در ابتدای متن یا حداقل در ۱۰۰ کلمه اول یا همان قلاب محتوایی
- توزیع متوازن و مناسب کلمه کلیدی و کلمه کلیدی مرتبط در تمام متن
- ویراستاری حرفه ای و رعایت اصول نوشتاری مثل نوشتن جملات و پاراگراف های کوتاه، گذاشتن فضای سفید بین پاراگراف ها، های لایت و برجسته کردن مطالب مهم و…
- استفاده از تصاویر گرافیکی جذاب و مرتبط
قطعا بله. چرا که در هر سایتی مقالات و وبلاگ هایی هستند که قبلا منتشر شده اند و ورودی کمی دارند. بنابراین باید حتما برنامه ریزی کنید و آنها را به روزرسانی کنید. به روزرسانی محتوا می تواند به گوگل نشان دهد که شما به کاربر خود ارزش می دهید و شما یک سایت پویا هستید.
واضح است که در درجه اول باید دانش سئو را بدست آورد اما در درجه دوم و سوم صبر و استقامت است. با این سه شاخص شما می توانید به بهترین نتایج دست پیدا کنید.
همه سایت هایی که امروز در سخت ترین کلمات، رتبه های برتر گوگل را دارند این سه شاخص را به بهترین شکل ممکن باهم ترکیب کرده و الان به جایگاهی دست یافته اند که می توانند درآمد بالایی از آن کسب کنند.
همانطور که قبلا هم گفته شد در سئو و تولید محتوا باید بسیار صبور بود. بسته به نوع زمینه و حوزه ای که در آن فعالیت می کنید زمان مشاهده کردن نتایج متفاوت است. در برخی حوزه ها بعد از یک هفته می توانید نتایج را مشاهده کنید و در بعضی از حوزه ها بعد از یکسال می توانید نتیجه بگیرید.
صبر و تلاش مداوم در تولید محتوای جذاب، باکیفیت و کاربرپسند به مرور زمان باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو و به تبع آن جذب ترافیک ارگانیک بیشتر می شود.
رعایت این نکات برای کسب نتایج عالی از محتوای تولیدی تان لازم و ضروری است:
- مجموعه و افرادی را اتخاب کنید که رزومه قابل قبول داشته باشند.
- لحن و سبک نوشتار محتوای خودتان را حتما به تیم تحریریه آن شرکت اعلام کنید.
- مخاطبین خود را معرفی کنید که محتوا مربوط به کدام یک از اقشار جامعه است.
- کلمات کلیدی مورد نظر خودتان را برای هر مطلب انتخاب کنید.
- تعیین کنید که در آن مطلب قرار است به کدام یک از مقالات قبلاً نوشته شده شما لینک داده شود. یعنی انکرتکست ها را برای لینک سازی های داخلی خودتان از قبل مشخص نمایید.
- سعی کنید کلمات lsi، عناوین و زیرعنوان هایی که مد نظرتان هست در متن آورده شود را بیان کنید تا حتماً در مورد آنها هم مطالبی نوشته شود.
- هدف خودتان را از نوشتن و انتشار مطلب به وضوح بیان کنید.
امروزه فضای آنلاین، جهانی پر از مطلب است که می توان در هر حوزه ای از آن استفاده کرد اما اگر سفارشی از کارفرما می خواهید قبول کنید بهترین راهکار این است که از او بخواهید منابع معتبر حوزه خود و منابعی که مورد اعتماد خودش است را به شما معرفی کند چراکه او حوزه خود را بهتر از شما می شناسد و در این زمینه می تواند شما را بهتر از هرکسی راهنمایی و کمک کند تا مبادا محتوای شما دارای اشتباه و غلط باشد.
ما به شما قول می دهیم که تمام تلاش تیم تحریریه آراسته آنلاین این است که محتوایی که برای شما و مخاطبانتان مفید است تحویل دهد. تحویل در زمان مناسب و همینطور یک محتوای سئو شده و بهینه جزو افتخارات تیم تحریریه ماست.
در صورتی که محتوای تولیدی توسط ما نتوانست به دلایل قانع کننده، رضایت شما را جلب کند یا برخی از بخش های آن نیاز به اصلاح یا تغییر داشت، می توانید مجدداً با ما تماس بگیرید. نویسندگان ما با اشتیاق ویرایش محتوا را برای شما انجام خواهند داد. هدف ما فقط جلب رضایت شماست.
قطعا. جهت دریافت مشاوره قبل از انجام سفارش تولید محتوا می توانید با شماره 09037484125 تماس بگیرید یا از سایر راه های ارتباطی ذکر شده در همین بخش با ما در تماس باشید.
اگر بگوییم که تیم تخصصی آراسته آنلاین جزو بهترین های تولید محتوا به شمار می روند قطعا حرف اشتباهی نیست. ادعا نمی کنیم که بهترینیم اما مفتخریم که حداکثر سعیمان را به منظور جلب حداکثری رضایت شما خواهیم نمود.
کافی است یکبار فقط امتحان کنید و در این زمینه با ما همکاری داشته باشید.
کافیست اول تصمیم بگیرید که در چه زمینه ای میخواهید تولید محتوا کنید “تولید محتوای متنی و نوشتاری برای وبلاگ و مقالات” و یا ” توضیحات محصولات” سپس از فرم تماس در همین صفحه با ما تماس بگیرید.
به این مثال دقت کنید شما می خواهید از تهران به مشهد بروید. اگر با هواپیما بخواهید این کار را بکنید، یک ساعت و اگر با ماشین این مسیر را طی کنید 12 ساعت طول می کشد!
شما بالاخره به مشهد خواهید رسید.
رپورتاژ آگهی مساوی است با سفر با هواپیما و بدون رپورتاژ آگهی مساوی است با سفر با ماشین!
به هیچ وجه قدرت رپورتاژ اگهی و بک لینک را دست کم نگیرید چون واقعاً می تواند در سرعت رشد سایت ها مؤثر باشد.
بله ما سعی می کنیم مقالات خودمان را از بهترین مقالات انگلیسی و حتی سایر زبان ها در صورت نیاز انتخاب کنیم.
جواب این سوال بستگی به نوع کلمه کلیدی ای دارد که قصد دارید درباره آن بنویسید. برای مثال ممکن است چند کلمه کلیدی در یک مفهوم و معنا باشند بنابراین باید برای همه آنها یک متن نوشته شود و از این کلمات کلیدی استفاده شود. در جاهایی هم وجود دارد که برای هر کلمه کلیدی باید جداگانه مطلب و مقاله ای تولید شود.
بنابراین جواب سوال همانطور که در بالا هم گفته شد بستگی به نوع مطلب و کلمه یا کلمات کلیدی دارد.
به هیچوجه چنین توصیه ای به شما نمی کنیم. این کار در دراز مدت به سایت شما آسیب می زند.
قطعا بهترین کار ممکن این است که خودتان اقدام به تولید محتوای با کیفیت کنید. اما در صورتی که وقت کافی ندارید آن را به افراد متخصص بسپارید.
تقریبا در تمام موضوعات امکان ثبت سفارش وجود دارد. در فرم ثبت نام می توانید موضوع یا موضوعات مورد نیاز خود را مشاهده فرمایید.
- تولید محتوا تالیفی
- تولید محتوا ترجمه ای
- تولید محتوا تحقیقاتی
- تلفیقی از روش های فوق
- بازنویسی محتوا
قطعا بله. چراکه به شدت زمان بر است و هم نیاز به دقت و رعایت تمام جوانب کار است.
قطعا بله. برای تیم تحریریه مجموعه آراسته آنلاین تفاوتی نمی کند که قدمت دامنه سایت مورد نظر یک روز یا چند سال است. ما در هر صورت بهترین و با کیفیت ترین محتوا را به شما ارائه خواهیم داد.
فقط باید به این نکته توجه کنید که سایت های تازه تأسیس باید برای کسب نتیجه و رسیدن به صفحه اول گوگل، کمی صبورتر باشند.
بله، شما می توانید سفارشات خود را به صورت یکجا در بازه های زمانی مشخص هم اعلام بفرمایید.
زمانی که محتوای منتشر شده شما باکیفیت باشد و نیاز کاربر را به مقدار زیادی رفع کند. استفاده از شیوه های دیگر محتوا مثل فیلم، ویدئو و … می تواند نرخ پرش را کاهش دهد و کاربران را بیشتر در سایت شما نگاه دارد.
متأسفانه خیر! همانطور که در بالا هم گفته شد، محتوا باید یکتا و منحصر به فرد باشد و تمام اصول سئو در آن به کار رود بنابراین بسیار زمان بر است. بنابراین اگر قرار باشد به هر فردی که محتوا سفارش می دهد، یک نمونه رایگان هدیه بدهیم! وقت کافی برای تحویل به موقع سفارش های خود را نخواهیم داشت. تضمین ما کیفیت کارمان است.
جو پولیتزی: فرقی نمی کند از کدام تاکتیک بازاریابی استفاده می کنید. در هر صورت، بدون تولید محتوا، غیر ممکن است موفق شوید.
برایان دین: نرخ بازگشت سرمایه ای که می شود از تولید و بازاریابی محتوا بدست آورد، بسیار بالاتر از سایر روش های بازاریابی است.
کریستینا پریکان: تولید محتوا به جذب مشتریان جدید، خوشحال کردن آنها و افزایش درآمد خودتان کمک می کند.
نیل پاتل از سایت : انتخاب با خود شماست: می توانید محتوای بی کیفیت تولید کنید و به هیچ هدفی نرسید!